Ministerstwo Sportu i Turystyki Instytucje otoczenia sektora turystyki i ich skuteczność w walce z szarą strefą na rynku usług turystycznych - Prace badawcze -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Prace badawcze

Instytucje otoczenia sektora turystyki i ich skuteczność w walce z szarą strefą na rynku usług turystycznych

Celem opracowania była identyfikacja – na podstawie badań empirycznych – działań podejmowanych przez instytucje otoczenia sektora turystyki, mających na celu ograniczenie skali szarej strefy. Przedmiotem szczególnej wagi były funkcje kontrolne oraz ocena skuteczności kontroli, a następnie sformułowanie rekomendacji zawierających wskazanie pożądanych kierunków zmian w tej dziedzinie. Interesowano się zwłaszcza skalą i charakterem działań kontrolnych dotyczących podmiotów sektora usług turystycznych.

Polskie Marki Turystyczne - zakładka Turystyka
Turystyka bez ryzyka
Program rozwoju turystyki do 2020 roku
Karta Dużej Rodziny
Baltic Sea
Dwustronne umowy turystyczne
Polska Organizacja Tyrystyczna
iPolak
Polak za granicą
Odkryj Polskę
Światowa Organizacja Turystyczne
OECD
Zarabiaj na turystyce
Raporty TFG
Granty Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego - Turystyka
do góry