Ministerstwo Sportu i Turystyki Metodologia badań szarej strefy na rynku usług turystycznych - Prace badawcze -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Prace badawcze

Metodologia badań szarej strefy na rynku usług turystycznych

Prezentowane opracowanie stanowi wstępny etap prac w zakresie badania zjawiska szarej strefy na rynku usług turystycznych. Celem jego jest analiza metod badania szarej strefy i przegląd dotychczas przeprowadzonych badań pod kątem ich przydatności do zdiagnozowania tego zjawiska w sektorze turystycznym.

Polskie Marki Turystyczne - zakładka Turystyka
Turystyka bez ryzyka
Program rozwoju turystyki do 2020 roku
Karta Dużej Rodziny
Baltic Sea
Dwustronne umowy turystyczne
Polska Organizacja Tyrystyczna
iPolak
Polak za granicą
Odkryj Polskę
Światowa Organizacja Turystyczne
OECD
Zarabiaj na turystyce
Raporty TFG
Granty Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego - Turystyka
do góry