Informacja dot. składania roszczeń przez klientów Biura Podróży Sky Club Sp. z o.o.
Marszałek Województwa Mazowieckiego zamieścił na swojej stronie komunikat dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży SKY CLUB Sp. z o.o. (załącznik 1) oraz formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych (załącznik 2).
Wszystkie osoby, które mają zawarte umowy o imprezę turystyczną z biurem podróży SKY CLUB Sp. z o.o. Marszałek Województwa Mazowieckiego prosi o przesłanie/dostarczenie następujących dokumentów:
1. kopii umowy o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy biurem podróży i klientem;
2. kopii dowodu wpłaty na rzecz biura podróży należności za imprezę turystyczną określonej w ww. umowie;
3. formularza zgłoszenia roszczenia z umów gwarancji ubezpieczeniowych (znajdującego się poniżej).
Dokumenty należy przesłać/ dostarczyć na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Departament Kultury, Promocji i Turystyki
ul. Okrzei 35
03-715 Warszawa
Zgodnie z zapisami ww. umów gwarancji ubezpieczeniowych nieprzekraczalny termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi upływa w dniu 16 września 2013 r.
Marszałek Województwa Mazowieckiego informuje, że dokonanie wypłat będzie możliwe po upływie powyższego terminu.
Wszelkie informacje dotyczące składania roszczeń, a także dokonywania zwrotów poszkodowanym klientom będą zamieszczane na stronie internetowej www.mazovia.pl.
Pełna treść komunikatu dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży SKY CLUB Sp. z o.o. oraz formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych zostały zamieszczone poniżej.