Ministerstwo Sportu i Turystyki Informacja dot. składania roszczeń przez klientów Biura Podróży Sky Club Sp. z o.o. - Dla klientów biur podróży -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Dla klientów biur podróży

08.07.2012

Informacja dot. składania roszczeń przez klientów Biura Podróży Sky Club Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, że w związku z przekazaniem przez biuro podróży SKY CLUB Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 42 informacji o niewypłacalności, Marszałek Województwa Mazowieckiego uruchomił procedurę wynikającą z umów gwarancji ubezpieczeniowych posiadanych przez ww. organizatora turystyki w celu zapewnienia klientom powrotu do kraju oraz dokonania zwrotów wpłat wniesionych tytułem niezrealizowanych i przerwanych imprez turystycznych.


Marszałek Województwa Mazowieckiego zamieścił na swojej stronie komunikat dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży  SKY CLUB Sp. z o.o. (załącznik 1) oraz formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych (załącznik 2).


Wszystkie osoby, które mają zawarte umowy o imprezę turystyczną z biurem podróży SKY CLUB Sp. z o.o. Marszałek Województwa Mazowieckiego prosi o przesłanie/dostarczenie  następujących dokumentów:

1.    kopii umowy o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy biurem podróży i klientem;

2.    kopii dowodu wpłaty na rzecz biura podróży należności za imprezę turystyczną określonej w ww. umowie;

3.    formularza zgłoszenia roszczenia z umów gwarancji ubezpieczeniowych (znajdującego się poniżej).


Dokumenty należy przesłać/ dostarczyć na adres:


Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Departament Kultury, Promocji i Turystyki

ul. Okrzei 35

03-715 Warszawa


Zgodnie z zapisami ww. umów gwarancji ubezpieczeniowych nieprzekraczalny termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi upływa w dniu 16 września 2013 r.

Marszałek Województwa Mazowieckiego informuje, że dokonanie wypłat będzie możliwe po upływie powyższego terminu.


Wszelkie informacje dotyczące składania roszczeń, a także dokonywania zwrotów poszkodowanym klientom będą zamieszczane na stronie internetowej www.mazovia.pl. 


Pełna treść komunikatu dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży  SKY CLUB Sp. z o.o. oraz formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych zostały zamieszczone poniżej.

Polskie Marki Turystyczne - zakładka Turystyka
Turystyka bez ryzyka
Program rozwoju turystyki do 2020 roku
Karta Dużej Rodziny
Baltic Sea
Dwustronne umowy turystyczne
Polska Organizacja Tyrystyczna
iPolak
Polak za granicą
Odkryj Polskę
Światowa Organizacja Turystyczne
OECD
Zarabiaj na turystyce
Raporty TFG
Granty Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego - Turystyka
do góry