Ministerstwo Sportu i Turystyki Reprezentacja gra, a Polska promuje się we Francji! - Dla klientów biur podróży -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Dla klientów biur podróży

16.06.2016

Reprezentacja gra, a Polska promuje się we Francji!

Piłkarskie Mistrzostwa Europy odbywające się we Francji to idealna okazja na promocję naszego kraju. Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wykorzystać potencjał i promuje walory turystyczne i ofertę kulturalną, właśnie podczas UEFA EURO 2016.

Dziś została otwarta specjalna strefa na placu przed Hotel de Ville, która  z uwagi na zmianę lokalizacji (było to związane z powodzią, która dotknęła Paryż), będzie nosić nazwę Place de l’Europe (Plac Europy). Codziennie do 10 lipca, od godz. 13:00 do 22:00 będą odbywały się tam różne aktywności dla turystów i mieszkańców Paryża.

Kulminacyjnym momentem promocji Polski był wczorajszy Wieczór Polski w Ambasadzie RP w Paryżu. Wieczór otworzył minister Sportu i Turystyki Witold Bańka w obecności Ambasadora RP we Francji Andrzeja Byrta i prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej dr Wojciecha Fedyka. W programie znalazły się między innymi spotkanie z prasą, pokaz żonglerki i trików piłkarskich i oczywiście degustacja polskich przysmaków.

Tego wieczoru (16.06) reprezentacja Polski zremisowała 0:0 z reprezentacją Niemiec. To było prawdziwe piłkarskie święto na stadionie Stade de France w Saint-Denis. Ten wieczór był wyjątkowy zarówno dla polskiego sportu jak i dla polskiej turystyki.

W trakcie Mistrzostw, dla promocji atrakcji turystycznych Polski, wykorzystane zostaną także inne narzędzia marketingowe, by jak najlepiej wykorzystać potencjał tego wielkiego sportowego święta.

W weekendy organizowane będą konkursy z nagrodami, degustacje, animacje dla dzieci i młodzieży a w pozostałe dni tygodnia – dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych, zdjęcia z polskimi piłkarzami oraz degustacje polskich produktów.

Zagraniczny Ośrodek POT w Paryżu zaplanował  również kampanię wizerunkową. Po Paryżu będą jeździć na rowerach “Ambasadorowie Polski” z ulotkami zachęcającymi do wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą główną będzie koszulka z podpisami polskich piłkarzy. Przez cały tydzień począwszy od 21 czerwca br. w Radio France Bleu, które jest oficjalnym partnerem UEFA, emitowane będą 25 sekundowe spoty o Polsce i naszym pawilonie, który będzie umiejscowiony przed paryskim Hotel de Ville.

Akcja promocyjna Polski we Francji trwa od 10 czerwca do 10 lipca 2016 roku.

Polskie Marki Turystyczne - zakładka Turystyka
Turystyka bez ryzyka
Program rozwoju turystyki do 2020 roku
Karta Dużej Rodziny
Baltic Sea
Dwustronne umowy turystyczne
Polska Organizacja Tyrystyczna
iPolak
Polak za granicą
Odkryj Polskę
Światowa Organizacja Turystyczne
OECD
Zarabiaj na turystyce
Raporty TFG
Granty Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego - Turystyka
do góry