Ministerstwo Sportu i Turystyki Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki - Współpraca dwustronna -

Oficjalna strona Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej

Nawigacja

Aktualnie znajdujesz się na:

Współpraca dwustronna

06.08.2018

Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki

Współpraca między Polską a Japonią w obszarze sportu i turystyki

  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki
  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki
  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki
  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki
  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki
  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki
  • Wizyta Ambasadora Japonii w Ministerstwie Sportu i Turystyki

Pan Tsukasa Kawada, Ambasador Japonii w Polsce, spotkał się z Ministrem Witoldem Bańką. Wizyta odbyła się w poniedziałek 6 sierpnia i dotyczyła stanu i perspektyw współpracy między Polską a Japonią w obszarze sportu i turystyki.

Ambasador Kawada objął swoją funkcję 4 lipca. Spotkanie w Ministerstwie miało więc posłużyć omówieniu aktualnego stanu relacji w obszarze sportu i turystyki oraz wskazaniu najważniejszych pól współpracy w nadchodzącej przyszłości.

Rozmówcy odnotowali przyszłoroczną 100. rocznicę nawiązania stosunków polsko-japońskich, a także w szczególności skupili się na dyskusji na temat Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Tokio w 2020 r. Ta impreza sportowa będzie okazją do pogłębienia relacji. Minister Bańka wspomniał o umowie między PKOl a miastem Takasaki, w szczególności o organizacji zgrupowań treningowych dla zawodników, jak również  realizacji wspólnych działań w zakresie  kultury, edukacji oraz promowania obu krajów.

Rozmówcy wyrazili także satysfakcję ze wzrastającej liczby turystów odwiedzających oba kraje, do czego przyczyniło się zwiększenie bezpośrednich połączeń lotniczych między Polską a Japonią. Polska podejmuje aktywne działania w celu przyciągnięcia turystów z Japonii, kampania promocyjna jest realizowana także obecnie. Dobrą okazją do popularyzacji Polski będą Igrzyska w Tokio.

Polskie Marki Turystyczne - zakładka Turystyka
Turystyka bez ryzyka
Program rozwoju turystyki do 2020 roku
Karta Dużej Rodziny
Baltic Sea
Dwustronne umowy turystyczne
Polska Organizacja Tyrystyczna
iPolak
Polak za granicą
Odkryj Polskę
Światowa Organizacja Turystyczne
OECD
Zarabiaj na turystyce
Raporty TFG
Granty Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego - Turystyka
do góry